Barion Pixel

Információ

Hatvan Kártya - Többet ad!


A kedvezménykártyával a díjmentes parkolás mellett, ügyfeleink kedvezményesen vehetik igénybe az önkormányzati intézmények szolgáltatásait, a partnervállalkozások engedményeket biztosítanak a vásárlások alkalmával. A Hatvan Kártya 2011-ben indult útjára, és működése óta számos változtatáson ment keresztül. A 2022–es év azonban egy fordulópont, hiszen olyan korszerűsítéseket vezettünk be, melyekkel kényelmesebb, környezettudatosabb és hatékonyabb felhasználást tudunk biztosítani. Bevezettük a virtuális kártyát, amely okos készülékeken is felmutatható. A megújult Hatvan Kártya az elfogadóhelyek részére is szélesebb körben kínál kedvező lehetőségeket, hogy számukra is előnyösebb legyen a csatlakozás.

Ingyenes parkolás, bővülő kedvezmények, online ügyintézés, vásárlói közösség- a Hatvan Kártya többet ad.

Mire van szükség az ügyintézéshez?

Akár online, akár személyesen szeretné igényeli Hatvan Kártyáját, az ügyintézéshez minden esetben szükség van a lakcímigazolványára, és parkolási kedvezmény igénybevétele esetén a forgalmi engedélyre.
Az online ügyintézés során érdemes a szükséges dokumentumokat előre scannelni, így az elektronikus ügymenet alatt már csak fel kell töltenie oda, ahol azt a rendszer kéri. Kérjük, figyeljen arra, hogy az iratok scannelése vagy fotózása során, az okmányokon minden adat jól látható legyen, mert ennek hiányában nem tudjuk elvégezni az adatellenőrzést, ami lassíthatja a regisztráció elfogadásának folyamatát! Különösen fontos a forgalmi engedélyek feltöltésekor, hogy a forgalmi engedélyen a rendszám és a tulajdonos/üzembentartó neve látható legyen, így a teljes iratot (kinyitott formában) szükséges feltölteni.
Személyes ügyintézéshez kérjük, minden esetben hozza magával a szükséges okmányokat és dokumentumokat, mert ezek hiányában nem tudjuk adatait a rendszerben rögzíteni és kártyáját érvényesíteni.
Parkolási kedvezmény igénybevétele esetén a regisztrációt mindig annak a személynem szükséges kezdeményeznie, akinek a neve a forgalmi engedélyben szerepel.
Kérdés esetén böngéssze megújult oldalunkat, ahol minden szükséges információt megtalálhat az igényléssel kapcsolatban.
Amennyiben további kérdése merülne fel, Ügyfélszolgálatainkon várjuk megkeresését, személyesen, telefonon vagy e-mailben.

Az alábbiakban tájékozódhat, hogy mely okmányok és dokumentumok szükségesek az adott típusú ügyintézéshez:

Hatvani lakos: lakcímigazolvány, forgalmi engedély
Nem hatvani lakos: lakcímigazolvány, forgalmi engedély
Nem hatvani lakos, munkavállaló: lakcímigazolvány, forgalmi engedély, munkáltatói igazolás, gépjármű kölcsönadási nyilatkozat (abban az esetben, ha a gépjármű nem az igénylő nevén szerepel)

Amennyiben nem természetes jogalanyként kíván regisztrálni, vagy érvényesíteni az online felületen, regisztrációnál az „EGYÉB JOGKÖR” gombra kell kattintania.
Segítségül rendszerünkben kiválaszthatja saját nevét a legördülő listából, így mentesül a cégadatok megadásától, és egyben a helytelen adatbeviteltől, kizárólag a gépjárművekre vonatkozó adatokat szükséges megadnia.
Amennyiben nem találja nevét a legördülő listában, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatainkkal, akik segítenek az igénylésben.

Nem természetes személy jogalany (A Hatvan Kártyáról szóló 1/2022 (I.28.) számú Önkormányzati rendelet alapján, e jogkörbe tartozó egységek.): személyes ügyintézésnél: Cégadatok, törvényes képviselő adatai, meghatalmazás.
online ügyintézésnél: forgalmi engedély(ek)

Hogyan működik az online igénylés?

A regisztrációs felület átlátható és olyan felhasználói könnyítéseket tartalmaz, melyek segítségével egyszerűen rögzítheti adatait és érvényesítheti Hatvan Kártyáját.

• Keresse fel megújult honlapunkat!
• Kattintson a regisztrációra!
• Válassza ki, milyen jogkörben regisztrál!
• Töltse ki adatait, és töltse fel a megfelelő dokumentumokat!
• Adatai megadása és beküldése után munkatársaink ellenőrzik és véglegesítik regisztrációját.
• Hamarosan megkapja visszaigazoló e-mailünket a belépési linkkel és jelszavával, amellyel beléphet saját fiókjába.
• Lépjen be, és fizesse ki kártyadíját!
• Jelszóváltoztatásra a „SZEMÉLYES ADATAIM” menüpontban van lehetősége.
• Élvezze a Hatvan Kártya nyújtotta kedvezményeket!

• Ha már regisztrált és újra érvényesíteni szeretne, lépjen be személyes adatlapjára! Kattintson a kártya érvényesítése menüpontra, és érvényesítse Hatvan Kártyáját!
• A rendszer automatikusan elirányítja Önt a fizetési felületre, ahol kényelmesen, online kiegyenlítheti a kártyadíjat.

Amennyiben kérdése merül fel az online ügyintézés során, keresse ügyfélszolgálatainkat ügyfélfogadási időben telefonon, e-mailben, vagy akár személyesen!
Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Mennyi időt vesz igénybe a regisztráció elfogadása?

A regisztráció befejezését követően adatai automatikusan bekerülnek rendszerünkbe. A feltöltött dokumentumok és a bevitt adatok ellenőrzése után, - ha azok hiánytalanok, és megfelelnek a rendeletben foglalt szabályoknak – a regisztráció jóváhagyásra kerül, és rendszerünk elküldi a belépéshez és fizetéshez szükséges linket és jelszót. Belépést követően a kártyadíj kiegyenlítése után Hatvan Kártyája aktív státuszba kerül.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a regisztrációk elfogadása, az Általános Szerződési Feltételek II. pontjában meghatározottak alapján, 5 munkanapon belül történik. A feldolgozás munkaidőben folyamatos, ennek ellenére – nagyszámú regisztráció beérkezése esetén - előfordulhat, hogy regisztrációját nem áll módunkban azonnal visszaigazolni. Ebben az esetben, - ha a regisztráció során parkolási kedvezmény igényét is jelezte – a megadott gépjármű adatokat figyelemmel kísérjük, hogy Kártyáját zavartalanul használhassa a parkolások alatt. Amennyiben mégis gondja akad, esetleg parkolási bírságot kap, amíg regisztrációja feldolgozás alatt van, kérjük lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

Sikertelen regisztráció/félbeszakadt regisztráció

A megadott e-mail címmel –biztonsági okokból- kizárólag egy alkalommal lehetséges regisztrálni. A regisztráció során előfordulhat, hogy a folyamat megszakad egyéb okokból (áramszünet, internet leállás, véletlen kilépés, stb…). Ebben az esetben, a már megadott e-mail címre rendszerüzenetet küldünk, amelyben egy, a regisztráció folytatására alkalmas, linket talál. A linkre kattintva, ott folytathatja regisztrációját, ahol az megszakadt. A rendszerüzenet figyelmen kívül hagyása esetén egy emlékeztető üzenet kerül kiküldésre. Amennyiben a regisztrációt nem folytatják, és fejezik be 24 órán belül, automatikusan törlődik rendszerünkből. Ebben az esetben megadott e-mail cím a törlést követően újra felhasználható.
Előfordulhat, hogy több különböző regisztrációt szeretne elvégezni, különböző e-mail címekkel ugyanarról a készülékről, és a rendszer nem engedélyezi a regisztráció elindítását. Ilyenkor kérjük minden esetben zárja be a teljes böngészőt, és nyissa meg újra!

Személyes ügyintézés

Az online igénylés mellett fenntartjuk a személyes ügyintézés lehetőségét is, tekintettel azokra, akiknek nincs lehetőségük okos készüléken, vagy asztali számítógépen igényelni kártyájukat, esetleg nincs internet hozzáférésük.

A személyes ügyintézés az eddigiekhez hasonlóan Ügyfélszolgálatainkon kezdeményezhető, nyomtatvány kitöltésével.

Személyes ügyintézéshez szükséges nyomtatványunkat letöltheti az alábbi linkekre kattintva.

Kérelem Hatvan Kártya igényléséhez

Mit jelent a digitális kártya? Szükség van a plasztik kártyára?

A digitális kártya bevezetésével a környezettudatosság mellett a cél az egyszerűsítés. Így nem kell még egy kártyát magánál tartania, hiszen virtuális kártyája mindig rendelkezésre áll okos készülékén.
Amennyiben nincs lehetősége a digitális kártya használatára okos készülék hiánya, vagy egyéb okok miatt, esetleg jobban szereti a kézzel fogható kártyát, abban az esetben lehetősége van plasztik kártyát is igényelni.

A plasztik kártya az éves díjon felül 500Ft-ért igényelhető, és átvétele minden esetben személyesen az Ügyfélszolgálatokon történik.

Mennyibe kerül?

Az igénylés díja, az előző évekhez képes változatlan maradt, a legtöbbet igényelt kategóriák vonatkozásában:

- hatvani természetes személy esetén: 1.500Ft/év
- nem hatvani természetes személy esetén: 6.000Ft/év,
- nem hatvani, de hatvanban munkahellyel rendelkező természetes személy: 4.000Ft/év.

A nem természetes személy jogalanyokra, valamint a kártyához (parkolási engedély igénybevétele esetén) több gépjármű hozzárendelésére, és egyéb díjtételekre vonatkozó pontos információt és a díjtáblázatot megtalálja a Hatvan Kártyáról szóló 1/2022. (I.28) számú Önkormányzati Rendeletben

Meddig érvényes a Hatvan Kártya?

A Hatvan Kártya az érvényesítés napjától (a kártyadíj kiegyenlítésének a napja) számított 1 évig érvényes. A kártya, az érvényességi idejének lejáratát követő napon inaktív státuszba kerül. Az online felületen létrehozott személyes profil 2 év inaktivitást követően automatikusan törlésre kerül.

Milyen kedvezményeket nyújt a Hatvan Kártya?

Kedvezményeink sorát folyamatosan bővítjük. Az aktuális információkért keresse fel oldalunkat, vagy a Hatvan Kártya Facebook oldalát!